۱۳۸۹ مهر ۱۲, دوشنبه

صدیقی با حمله به دستغیب : برخی روحانیون انسان‌هاي ديني نيستند بلكه دزدان دين هستند

صدیقی مواضع جالبی درباره روحانیون  به وِیژه روحانیون شیراز که بی ارتباط با ایت الله دستغیب نبود بیان داشت . وی در شیراز ضمن حمله به محمد علی باب روحانیونی که با رسانه های بیگانه مصاحبه می کنند را  دزدان دین معرفی کرد و گفت :بنابراين هركس لباس روحانيت به تن داشت كه عالم و مجتهد نيست . در بخش دیگر با اشاره به پول حرام بین اخوندها که منظور مهدی هاشمی  بود , گفت : پولهای حرام موجب ابتذال دختران و گمراهي پسران مي‌شود كه سر از انگليس درآورند

 به گزارش خبرگزاري فارس ، حجت‌الاسلام والمسلمين صديقي يكشنبه ‌شب در جمع خانواده پرسنل نيروي انتظامي استان فارس با تشريح مراحل ولايت‌پذيري جوامع اسلامي اظهار داشت: برخي در لباس دين سبب گمراهي مردم و جامعه مي‌شوند و كساني كه دائم با راديو و تلويزيون‌هاي بيگانه مصاحبه و خوراك تبليغات سوء عليه نظام را فراهم مي‌كنند، هرچند در لباس طلبه باشند انسان‌هاي ديني نيستند بلكه دزدان دين هستند.

صديقي  بيان داشت: امام خميني  پس از قرن‌ها و بعد از اميرالمؤمنين نخستين كسي است كه پرچم حكومت ديني را برافراشته و در اين راه همواره سعي مي‌كند تا حكومت و نظامي عادل مانند حكومت علي ايجاد شود.
رئيس دادگاه عالي قضات كشور ادامه داد: امام خميني هرگز به فرزندان خود اجازه وزارت و تكيه زدن بر صندلي قدرت را نداد و هميشه سعي كرد تا با ساده‌زيستي در راه حفظ بيت‌المال قدم بردارد.
وي افزود: امروز رهبر معظم انقلاب دنباله‌رو همان روش و طريقت امام  است و كساني‌كه از نزديك با زندگي ايشان آشنا هستند ساده‌زيستي خانواده ايشان را به طور كامل لمس كرده‌اند.
صديقي با اشاره به گمراهي برخي نخبگان و افراد سرشناس جامعه تصريح كرد: متاسفانه امروز در عين حال ساده‌زيستي رهبر معظم انقلاب و بسياري از دلدادگان امام زمان  مشاهده مي‌كنيد كه فرزندان بسياري از علماي ما چگونه هستند و چه كارهايي را انجام مي‌دهند.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به برخي از فرمايشات امام صادق گفت: شيعه امام صادق  در هيچ شرايطي حرام‌خواري نمي‌كند، آن وقت آقايان در زمان تصدي‌گري‌شان آنچنان بيت‌المال را حيف و ميل كردند كه هنوز نيز از همان ثروت‌هاي بادآورده خرج مي‌كنند.
صديقي افزود: همين پول‌هاي حرام موجب ابتذال دختران و گمراهي پسران مي‌شود كه سر از انگليس درآورند و پول‌هاي كلاني براي فتنه‌گران فراهم كنند تا كشور دچار آشوب شود.
رئيس دادگاه عالي قضات كشور با اشاره به برخي تئوري‌هاي مطرح شده توسط فتنه‌گران بيان داشت: آقايان براين باور بودند كه رهبري كنار برود و آمريكا و انگليس جاي ايشان را بگيرد.
وي تصريح كرد: هر كس حوزه رفت كه عالم و مجتهد نمي‌شود و از همين شهر شيراز سيدعلي‌محمد باب كه آخوندي رياضت كشيده بود ادعاي واهي خود را مطرح كرد، بنابراين هركس لباس روحانيت به تن داشت كه عالم و مجتهد نيست.
امام جمعه موقت تهران با تاكيد بر لزوم جلوگيري از نفوذ دشمن در جامعه گفت: بررسي اهداف فتنه سبز نيازمند بصيرت و افشاگري است.
صديقي در بخش پاياني سخنان خود با اشاره بر لزوم ايجاد بصيرت در جامعه در شرايط فتنه اظهار داشت: امروز نايب برحق امام زمان  به عنوان رهبر انقلاب و حكومت ديني حضور دارند و اگر دنباله‌رو ايشان باشيم ديدار امام زمان نزديك مي‌شود.